Με ξεχωριστές νότες και μελωδίες, η Φιλαρμονική Ορχήστρα Πνευστών του Δήμου
Πειραιά θα ψυχαγωγήσει, κι αυτήν την εβδομάδα, τους Πειραιώτες και τους
επισκέπτες της πόλης.
Το πρόγραμμα της Φιλαρμονικής είναι το εξής:
Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026
19:00, πλατεία Νεράιδας
Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2026
19:00, πάρκο Γεννηματά








